11
maj

Informacja od Grupy Grom na temat nowej ochrony na osiedlu

Szanowni Państwo,
Mam przyjemność zaprezentować zamienną od dotychczasowej usługę naszej firmy, która pozwoli Państwu znacząco zmniejszyć koszty za ochronę osiedla, a mimo to nie ucierpi na tym bezpieczeństwo Wspólnoty Mieszkaniowej. Doświadczenie zdobyte przez wiele lat działalności naszej
firmy na rynku ochrony w połączeniu z młodym zespołem, który jest otwarty na wszystkie nowości związane z technologiami daje nam ogromne możliwości. Usługa zdalnego monitoringu z naszej firmy
jest tak przygotowana, że nie odczują Państwo brak pracownika ochrony fizycznej na obiekcie, ponieważ wszystkie jego obowiązki przejmą Patrol Interwencyjny oraz pracownicy Centrum Monitorowania Alarmowego GROM.

W ubiegłym roku otworzyliśmy nowoczesne Centrum Monitorowania Alarmowego GROM, które w połączeniu z własnym Patrolem Interwencyjnym zapewnia Państwu najwyższe bezpieczeństwo. Usługa jest szczególnie atrakcyjna dla obiektów znajdujących się na Morenie, ponieważ dla tego obszaru mamy przeznaczony osobny Patrol Interwencyjny (PI) oraz osobnego pracownika w CMA GROM. Zasięgiem obejmujemy całe Trójmiasto, ale na Morenie jesteśmy w stanie zapewnić najkrótszy czas reakcji naszego PI, który wynosi 5-8 min.
Obchody z czytnikiem kontroli obchodów, które wykonywał pracownik na obiekcie od teraz będzie wykonywał pracownik PI. W chwili obecnej jest to 5 obchodów po punktach, które były dotychczas odbijane przez pracownika na obiekcie. Harmonogram obchodów został zaakceptowany przez Zarząd Wspólnoty, ale możliwa jest jego zmiana, aby dopasować do aktualnych potrzeb.

Obserwację monitoringu, którą prowadził pracownik na obiekcie, będzie prowadził pracownik w naszej dyspozytorni w siedzibie firmy. Pracownik dyspozytorni tak samo jak pracownik na obiekcie jest zobowiązany do podejmowania interwencji w przypadku wykrycia nieprawidłowości i
niecodziennych sytuacji. Dodatkowo w systemie mamy możliwość szybkiego cofnięcia nagrania z obrazu na żywo o zdeklarowaną ilość sekund, aby szybko cofnąć się do zdarzenia sprzed chwili.
Interwencja pracownika dyspozytorni polega na wysłaniu Patrolu na miejsce w celu przejęcia czynności służbowych na miejscu. Tak jak wcześniej wspomniałem dla Moreny mamy oddzielny samochód, który stoi przy obiektach w tym rejonie, czyli może się zdarzyć, że pracownik PI będzie na parkingu obok Państwa, dlatego czas reakcji może być nawet szybszy, niż deklarowane 5-8 min.

Tak jak dotychczas mają Państwo możliwość zgłaszania nieprawidłowości telefonicznie na numer alarmowy CMA GROM: 513-461-150 lub 58 301-07-01. Podczas połączenia z dyspozytorem muszą Państwo powiedzieć, że są mieszkańcami WM Morenowe Wzgórze 12-20 z budynku X mieszkania Y oraz dokładnie powiedzieć co się stało i w którym miejscu, aby pracownik sprawnie pokierował PI w miejsce zdarzenia.

Oprócz tego, że prowadzimy obserwację monitoringu, to w tym przypadku dodatkowo mają Państwo potwierdzenie, że nasi pracownicy rzeczywiście obserwują kamery. Co 3 godz. wykonujemy tzw. wideo-obchody, z których generowany jest raport. System jest tak skonstruowany, że kontroluje aktywność operatora podczas przeglądania każdej kamery. Nie ma możliwości ominąć tego lub przełączać kamery bez interakcji z systemem. Podczas tego obchodu operator monitoringu musi przy każdej kamerze dać „OK” lub „NIE OK” i wtedy napisać jaka jest nieprawidłowość, np. w
funkcjonowaniu kamery.

Kolejną funkcją jest wideo-porównanie. Podczas tej czynności operator monitoringu porównuje zdjęcie z ustawienia kamery domyślnie z obrazem rzeczywistym, aby zauważyć czy kamera nie została przestawiona lub na ścianie budynku nie ma graffiti. W tej usłudze jest również możliwość otwierania bramy i szlabanu zdalnie w sytuacji awaryjnej, gdy zapomną Państwo pilota. Teraz wystarczy zadzwonić na numer CMA GROM podany
wyżej i w celu potwierdzenia możliwości wjazdu należy podać adres zamieszkania wraz z przypisanym do lokalu pinem/kodem nadanym przez Administrację. Na tej podstawie będziemy prowadzić ewidencję pojazdów wpuszczanych przez nas na warunkach uzgodnionych z przedstawicielami
Wspólnoty.

W porozumieniu z Zarządem Wspólnoty harmonogram pracy bramy i szlabany prezentuje się następująco: w godz. 6.00-22.00 brama wjazdowa będzie otwarta, a szlaban zamknięty, natomiast w godz. 22.00-6.00 brama wjazdowa będzie zamknięta a szlaban otwarty.

Jak sami Państwo widzicie niewiele się zmieni, a koszty związane z ochroną wyraźnie się zmniejszą. Kolejnym atutem tego rozwiązania jest fakt, że coroczne zmiany minimalnego wynagrodzenia nie wpłyną rażąco na Państwa opłaty, ponieważ odchodzi całodobowy pracownik fizyczny, który generuje koszty w formie roboczogodzin. W nowej formie płacą Państwo jedynie za faktycznie wykonaną pracę.

Dla osób zainteresowanych indywidualnym podłączeniem mieszkania do naszej Centrali Monitorowania Alarmowego mamy specjalnie przygotowaną dodatkową ofertę, którą załączam do niniejszego pisma. Jeżeli korzystają Państwo z alarmu włamaniowego do mieszkania i mają zamontowany cały niezbędny sprzęt, to wystarczy tylko przełączyć usługę do naszej firmy. W przypadku, gdy nie posiadają Państwo systemu, to nasi instalatorzy są do dyspozycji i z uwagi na naszą współpracę na terenie całego osiedla, to w kosztorysie uwzględnimy tylko koszty sprzętu bez kosztów za montaż, testy i szkolenie. Niewątpliwą zaletą podłączenia alarmu włamaniowego do naszego CMA GROM jest to, że Patrol doskonale zna teren Wspólnoty i ma bezpośredni dostęp do wjazdu, dzięki czemu szybko skieruje się pod właściwy adres. Dla wszystkich osób korzystających z naszej usługi przygotowaliśmy rozwiązania ułatwiające komunikację i obsługę systemu alarmowego. Z pozycji aplikacji mobilnej mają Państwo dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji, czyli załączenie i rozłączenie alarmu włamaniowego w mieszkaniu, wezwanie Patrolu Interwencyjnego jednym kliknięciem oraz otwarcie bramy i szlabanu. Zachęcam do pobrania naszej oferty – plik PDF.

W imieniu firmy chciałbym podziękować za zaufanie jakim darzą nas Państwo od lat i za poświęcony czas na zapoznanie się z naszą usługą.

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.